Ricertamenti, l'Uffiziu di Supervisione è Amministrazione di u Mercatu Pruvinciale di Zhejiang hà annunziatu u 2021 Zhejiang AAA-level "Contract-honoring and Credit-keeping" Enterprise.There sò totali di 10 cumpagnie in Yuhuan nantu à a lista. a prima volta, è 6 cuntinuò à esse annunziatu per un periudu di dui anni.Durante u periodu di publicità, a gestione dinamica hè implementata è a supervisione suciale hè accettata.Gruppu Sunflyhà avutu a reputazione, per esse una di queste 10 imprese, hè una grande nutizia per noi, grazie mille per tuttu u sustegnu di i nostri partenarii.

sunflyhvac

I nostriGruppu Sunflysò concentrati in a produzzione di manifold in ottone di marca "Sunfly",Manifold in acciaio inox,sistema di mistura d'acqua,valvula di cuntrollu di temperatura,Valvula termostatica,Valvula di radiatore,valvola a sfera, valvola H,riscaldamentu, valvula di ventilazione,valvula di sicurità,valvola, accessori di riscaldamentu, set cumpletu di equipaghji di riscaldamentu di pavimentu.

Una caratteristica distintiva di l'ecunumia di u mercatu hè l'ecunumia di creditu basatu nantu à i cuntratti."A ghjente ùn pò micca custruisce senza fiducia, è nunda pò esse fattu senza fiducia".U stessu hè veru per una impresa. Per quessa, ogni impresa deve stabilisce u cuncettu di " rispettu di u cuntrattu è meritu di creditu "per guadagnà una ferma ferma in l'ecunumia di u mercatu globale sempre più aperta è sempre più competitiva.

I nostriGruppu Sunflyavemu sviluppatu 22 anni, avemu a causa di a realizazione attuale di u sustegnu di tutti i partenarii è a fiducia di i clienti. Avemu avutu sta reputazione da u nostru Uffiziu di Supervisione è Amministrazione di u Mercatu di a Pruvincia di Zhejiang, hè un grande incoraggiamentu per noi, mantenemu a nostra fiducia, fede è onestà à tutti i nostri amichi, è pruvate megliu esse un mudellu in a nostra cità Yuhuan, ancu tutta a Pruvincia di Zhejiang.

sunflyhvac2

L'onestà sia sempre a prima regula per i clienti in u nostruGruppu Sunfly,Parechji clienti anu cooperatu cun noi più di 10 anni, alcuni ancu 15 anni, u mutivu principale hè a nostra onestà à tutti i clinets, avemu fiducia l'un l'altru. U nostru presidente Mr Jiang ci dice ancu l'impurtante di l'intergrità à i clienti, fate tuttu per fiducia in ognunu. altru, allora più reputazione è rispettu da i clienti venenu à noi.Gruppu Sunflyserà megliu.


Tempu di post: 09-09-2021