Gruppu Sunfly specializatu in a fabricazione di sistemi di riscaldamentu da 22 anni, ci focalizemu in a produzzione di manifold in ottone di marca "Sunfly".Manifold in acciaio inox,sistema di mistura d'acqua,valvula di cuntrollu di temperatura,Valvula termostatica,Valvula di radiatore,valvola a sfera, valvola H,valvola di ventilazione di riscaldamentu,valvula di sicurità,valvola, accessori di riscaldamentu, set cumpletu di equipaghji di riscaldamentu di pavimentu.

In particulare per i variità,hè u nostru pruduttu principale, pruduciamuhè cù materiale di ottone è acciaio inoxattualmente.Cù valvula di drenaje, valvola di ventu, valvola di sfera, valvola di sfiato, tubi inseme, u manifold serà utilizatu in u sistema di riscaldamentu assai bè.

Induve hè installatu u manifold di riscaldamentu à u pavimentu

U separatore di l'acqua di riscaldamentu di u pavimentu hè cumpostu di duie parti: distributore d'acqua è raccolta d'acqua, chjamatu cullettivamente u manifold d'acqua di riscaldamentu di u pavimentu. U distributore d'acqua hè un dispositivu di distribuzione d'acqua utilizatu per cunnette i tubi di supply supply d'acqua di vari tubi di riscaldamentu in u sistema d'acqua. U cullettore d'acqua hè un dispositivu di cullizzioni d'acqua utilizatu per cunnette i tubi di ritornu di diversi tubi di riscaldamentu in u sistema d'acqua.L'accessori principali di u separatore d'acqua di riscaldamentu di u pavimentu sò u separatore d'acqua, u cullettore d'acqua, u connettore di l'articulazione interna, u filtru, a valvula di serratura, a testa articulata, a valvola, a valvola di scarico, u metru di calore, etc.

In fatti, ci sò parechje locu per esse installatu u separatore d'acqua, sempre chì u disignu hè ragiunate. Per esempiu, pò esse cuncepitu à u bagnu, chì hà una capa impermeable. In secunna, u separatore d'acqua pò ancu esse installatu fora. ,Affinchì u scopu di a stallazione hè principarmenti di facilità u mantenimentu più tardi. Cum'è nantu à u balcone di a cucina, s'ellu ci hè dripping, pò ancu esse drenatu attraversu u drenu di u pianu.

Generalmente installatu nantu à u muru sottu à a caldaia murale: u separatore d'acqua di riscaldamentu à u pavimentu hè generalmente stallatu nantu à u muru sottu à a caldaia murale, è u locu hè necessariu per esse faciule d'operà è faciule drain. tramindui di l'acqua di uscita è di l'acqua di ritornu, sti dui deve esse staggered à una certa pusizioni, in modu chì u pipa di uscita è u pipa di ritornu di a listessa strada pò esse cumminati. L'altezza deve esse vicinu à a terra, è a stallazione deve esse. esse fermu è affidabile, è micca facilmente scontru è dislocatu da altri oggetti.

Requisiti d'installazione di separatori d'acqua di riscaldamentu à u pavimentu

1. U separatore d'acqua hè stallatu in u muru è a scatula speciale, di solitu in a cucina;

2. A vàlvula sottu à u cullettivu di l'acqua deve esse stallatu horizontale à una distanza di più di 30 cm da u pianu;

3. A valvula di furnimentu d'acqua hè stallata davanti à u separatore d'acqua, è a valvula di ritornu hè stallata daretu à u cullettore d'acqua;

4. U filtru hè stallatu davanti à u separatore d'acqua;

5. Sequenza di cunnessione di u distributore: cunnetta à u tubu principale di l'approvvigionamentu d'acqua - valve lockbale-filtru-valvula di sfera-trè manere (temperatura, manometro, interfaccia)-separatore d'acqua (barra superiore)-tupa geotermale-collettore d'acqua (barra inferiore) - Valvula à sfera - cunnette à u tubu principale di l'acqua di ritornu.


Tempu di Postu: Aug-06-2021