1.Sistema di mischju d'acquaaduprendu una valvola di cuntrollu di temperatura auto-operata.

Stu tipu disistema di mistura d'acquausa l'elementu sensoriale di a temperatura di a valvula di cuntrollu di temperatura remota auto-operata per detectà a temperatura di l'acqua mista, è cuntrolla l'apertura di u corpu di a valvula installata in u canali di ingressu di l'acqua d'alta temperatura secondu u cambiamentu di a temperatura di l'acqua, cusì per cambià l'entrata di l'acqua à alta temperatura è ottene u cuntrollu automaticu di a temperatura constante.u scopu di.Puderà ancu cuntrullà a quantità di l'acqua di ritornu per cuntrullà indirettamente u flussu di l'acqua.

Usistema di mistura d'acquadi a valvula di cuntrollu di temperatura self-operated hè simplice in struttura è pocu costu.Ancu s'è u putere hè tagliatu durante u funziunamentu, a parte di cuntrollu di temperatura pò ancu ghjucà un rolu protettivu.

A valvula di cuntrollu di temperatura auto-operata cumunimenti usata hè stata urigginariamente usata in u cuntrollu di riscaldamentu di u radiatore per cuntrullà u flussu di l'acqua di u radiatore, cusì u valore Kv di u coefficient di flussu di u corpu di a valvula hè chjucu.In u casu di una piccula zona di riscaldamentu è una temperatura alta di l'acqua di riscaldamentu, l'effettu hè megliu.

A sonda di misurazione di a temperatura di u sistema di mistura di l'acqua di a valvula di cuntrollu di temperatura autooperata deve esse inserita in u canali di l'acqua di mistura, è ci sò parechji posti necessarii, è certi prudutti ponu esse installati solu da l'altra parte di u distributore d'acqua.Ùn pò micca esse installatu per parechje manifolds cù valvule di cuntrollu di flussu, chì limita a so larga applicazione.Ci hè ancu appiicazioni induve u puntu di misurazione di a temperatura hè piazzatu in l'acqua mixta.

1

2. Sistema di mischju d'acquacù attuatore elettrotermale

Usistema di mistura d'acquacù l'attuatore electrothermal usa l'elementu sensoriale di a temperatura di a valvula di cuntrollu di temperatura remota elettrotermale per detectà a temperatura interna, è cuntrolla l'apertura di u corpu di a valvula installata in u canali di ingressu di l'acqua alta temperatura secondu u cambiamentu di a temperatura di l'acqua.

Tali dispusitivi sò usati per u funziunamentu normale quandu hè necessariu un fornimentu di energia à longu andà.

Cum'è cù u metudu precedente, hè adattatu per situazioni induve a zona di riscaldamentu hè chjuca è a temperatura di l'acqua di riscaldamentu hè alta.

Stu tipu d'acqua mista hè adattatu per una piccula zona di riscaldamentu è una alta temperatura di l'acqua di riscaldamentu


Tempu di Postu: Feb-23-2022