L'acqua hè qualcosa chì tutti sò familiarizati.Noi umani ùn pudemu micca lascià, è nimu pò campà senza ellu.U capu di a famiglia deve guardà e risorse d'acqua.L'acqua hè a guaranzia di a nostra vita è a fonte di a nostra vita.Ma quantu sapete di e cose ligati à l'acqua?Avete intesu parlà di separatori d'acqua ?Forsi ùn sò micca assai familiarizati cun elli, ma duvete avè vistu tutti, ma ùn sapete micca cumu si chjamanu.Lasciami presentà à voi a funzione di u separatore d'acqua è u separatore d'acqua.Manifold hè un dispositivu di distribuzione d'acqua è raccolta d'acqua in u sistema di l'acqua, chì hè utilizatu per cunnette l'approvvigionamentu è l'acqua di rinviu di diversi tubi di riscaldamentu.U materiale di u distributore d'acqua utilizatu in u sistema di riscaldamentu è di climatizazione deve esse di ottone, è u distributore d'acqua utilizatu per a rinuvazione di u metru di a casa di u sistema di fornitura d'acqua di u rubinettu hè principalmente fattu di PP o PE.

csdcdc

L'acqua di fornimentu è di rinviu sò furnuti cù valvule di scarico, è parechji distributori d'acqua anu ancu valvule di drenu per l'acqua di fornimentu è di ritornu.L'estremità frontale di u supply d'acqua deve esse furnitu cù un filtru "Y".Ogni ramu di l'approvvigionamentu di l'acqua è a pipa di distribuzione d'acqua deve esse equipatu di valvule per aghjustà a quantità d'acqua.

Funzione: U separatore d'acqua hè spessu usatu per:

1. In u sistema di riscaldamentu di u pavimentu, u sub-catchment gestisce parechji tubi di ramu, è hè furnutu cù valves di scarico, valves termostatiche automatiche, etc., chì sò generalmente più di ramu.Picculu calibre, multiple DN25-DN40.I prudutti impurtati sò più.

2. Sistemi d'acqua di l'aria condizionata, o altri sistemi di l'acqua industriali, gestiscenu ancu una quantità di tubi di ramu, cumpresi i rami di l'acqua di ritornu è i rami di l'approvvigionamentu di l'acqua, ma i più grande varianu da DN350 à DN1500, è sò fatti di platti d'acciaio.Una sucietà di fabricazione prufessiunale per i vasi à pressione, chì deve installà termometri di manometru, valvole di scarico automatiche, valvole di sicurezza, valvole di ventilazione, etc. Una valvula di regulazione di pressione deve esse installata trà i dui navi, è un pipeline di bypass automaticu hè necessariu per aiutà. .

3. In u sistema di furnimentu di l'acqua di u rubinettu, l'usu di i distributori di l'acqua pò evità efficacemente i loopholes in a gestione di l'acqua di u rubinettu, installà è gestisce cintrali cuntatori d'acqua, è cooperate cù un tubu unicu.multicanaleaduprà per riduce i costi di acquisto di pipa, è riduce assai u tempu di custruzzione.efficienza.

U dispenser d'acqua di u rubinettu hè direttamente cunnessu à u tubu principale d'aluminiu-plasticu attraversu un diametru sfarente, è u metru d'acqua hè stallatu cintrali in a piscina di u metru d'acqua (stanza di u metru d'acqua), in modu chì un metru per una casa pò esse installatu fora è vistu. fora.Attualmente, a trasfurmazioni di e tavule di a casa in tuttu u paese hè realizatu à grande scala.


Tempu di Postu: Feb-21-2022