SUNFLY-HVAC3

 

Data di l'esposizione:26-28 ghjugnu 2022

Nome di a cumpagnia:Zhejiang Xinfan HVAC Intelligent Control Co., Ltd.

Locu:China Yu Huan International Plumbing and Valve Fair (Zhejiang Yuhuan Exhibition Center)

Nr. di cabina:C2-08

Cuntatta ci:info@sunflygroup.com

Semu piacè di annunzià chì SUNFLY HVAC participà à a China Yu Huan International Plumbing and Valve Fair in ghjugnu di questu annu.

 

A causa di l'impattu di l'epidemie, u tempu di a China Yu Huan International Plumbing and Valve Fair hè cambiatu.Avà hè un sollievu chì u tempu hè statu finalmente determinatu.Da u 26 à u 28 di ghjugnu ci trovate à C2-08.

 

I membri amichevuli di a nostra squadra sò sempre pronti à risponde à qualsiasi dumande chì i nostri clienti ponu avè.

 

Se ùn pudete micca assistisce à a mostra, pudete ancu amparà nantu à l'infurmazioni di u produttu nantu à u nostru situ web, è dopu cuntattateci per mezu di a colonna Lasciate u vostru Messaghju, vi cuntatteremu u più prestu pussibule.

Introduzione à a mostra

China Yu Huan International Plumbing and Valve Fair hè stata fundata in "Vàlvula di rame di bassa tensione di China è pruduzzione di prudutti di bagnu di fontaneria è basa d'esportazione", "Capitale di valvula di China" Yuhuan, Zhejiang.A mostra prufittà di l'area di pruduzzione di Yuhuan è invita à participà industrii cum'è fontaneria, valvole, tubi è raccordi, è industrie di prutezzione di u focu.

Introduzione di a cumpagnia

I diversi successi di SUNFLY HVAC in l'industria sò inseparabili da a so tecnulugia è a forza di u produttu.Dapoi u 1998, a squadra SUNFLY HVAC hà cunsacratu à a ricerca di tecnulugia d'alta prestazione cum'è sistemi di cuntrollu intelligente HVAC.Oghje, avemu 59 brevetti autorizati.In ricerca di l'eccellenza di u produttu, SUNFLY HVAC ùn solu usa u software di cuncepimentu prufessiunale avanzatu internaziunale Pro/ENGINEER per u disignu di u produttu, ma hà ancu una quantità di macchine utensili di precisione di alta efficienza è piattaforme è laboratori naziunali di R&D.

SUNFLY HVAC hà passatu GB/T 19001-2000 idt ISO9001-2000, ISO 9002, ISO 9001-2008 certificazione di sistema di gestione di qualità è CE, ROSH certificazione internaziunale.

SUNFLY-HVAC1

I prudutti principali

SUNFLY HVAC hè specializatu in a produzzione di manifold, sistema di mistura d'acqua, valvola di cuntrollu di temperatura, valvola di riscaldamentu, valvola di scarico, valvola di riduzzione di pressione, valvola di sicurezza, pannellu di cuntrollu di temperatura / attuatore elettricu è altri prudutti.

SUNFLY-HVAC2

26-28 ghjugnu
Spergu di vedevi quì !

Sunfly Group: https://www.sunflyhvac.com/about-us/

Collettore in ottone: https://www.sunflyhvac.com/brass-manifold/

Manifold in acciaio inox: https://www.sunflyhvac.com/stainless-steel-manifold/

Sistema di mischju d'acqua: https://www.sunflyhvac.com/mix-system/

Valve di cuntrollu di temperatura: https://www.sunflyhvac.com/thermostatic-valve/

Valvola termostatica: https://www.sunflyhvac.com/thermostatic-valve/

valvola di radiatore,

valvola a sfera: https://www.sunflyhvac.com/ball-valves/

valvola di ventilazione di riscaldamentu: https://www.sunflyhvac.com/heating-valve/

valvola di sicurezza: https://www.sunflyhvac.com/safety-valve/


Tempu di post: 23-jun-2022