Ricertamenti, a colonna di "Visione di Scienza è Tecnulugia - Tecnulugia d'oghje" di u Gruppu di Radio è Televisione di Zhejiang hà visitatu di novu Zhejiang Xinfan HVAC Intelligent Control Co.

SUNFLY-HVAC-Intervista1

Trè anni fà, a squadra di a colonna hà invitatu Jiang Linghui, fundatore di SUNFLY HVAC, in u studiu.Cum'è una figura principali in l'industria HVAC di Zhejiang, in u studiu, hà spressu à l'audienza l'intenzione originale di e persone di l'industria HVAC è u sensu di missione à l'industria: per custruisce una marca naziunale di sistema di cuntrollu intelligente HVAC.

SUNFLY-HVAC-Intervista2

Trè anni dopu, a squadra di i columnisti si n'andò di novu in SUNFLY HVAC, sta volta, i ghjurnalisti ùn eranu micca solu entrevistatori, registratori è tistimoni, ma più di e conversazioni di vechji amici.

Duranti l'entrevista, u prucessu di sviluppu di SUNFLY HVAC hà fattu u ghjurnalista esclamà: "SUNFLY HVAC si sviluppa rapidamente è cresce gradualmente in una marca forte cù forza è potenziale".SUNFLY HVAC hè cresciutu da fucalizza nantu à u sviluppu di u mercatu di manifold à diventà una impresa muderna chì integra u disignu, u sviluppu è a vendita di manifold, valvula di cuntrollu di temperatura, valvola di riscaldamentu, sistema di mistura è soluzioni di sistema di riscaldamentu cumpletu, cusì ùn hè micca surprisante chì u reporter hà avutu. un tali sentimentu.

SUNFLY-HVAC-Intervista3

In questa entrevista.Jiang Linghui, fundatore di SUNFLY HVAC, hà dettu: "In questi trè anni, SUNFLY HVAC hà stabilitu un laboratoriu naziunale basatu annantu à grandi prughjetti pruvinciali, è hà ancu vintu u" Made in Zhejiang, World Quality" è "Specialized è Specialized Small à livellu Naziunale". Giant Enterprise" è altri onori, questi onori sò ancu u ricunniscenza di u nostru SUNFLY HVAC in l'industria per più di 20 anni ".

SUNFLY-HVAC-Intervista4

In l'ultimi vint'anni, SUNFLY HVAC hè stata impegnata à a creazione di valore è a migliione cuntinua di a qualità di u serviziu basatu nantu à a tecnulugia innovativa per aiutà i clienti veramente realizà "Vita megliu da u core"!

SUNFLY-HVAC-Intervista5


Tempu di post: 19-aug-2022