Saluti, cori caldi di a ghjente, ogni benedizione sparghje amore, in questu invernu fretu, u portu di Zhejiang hè pienu di u calore di a casa.
Bona furtuna in l'annu di u bue, bona furtuna in l'annu di u bue, l'annu novu s'avvicina, vi auguru un felice annu novu è una famiglia sana! Vi auguru assai soldi è felicitazioni! Felice annu novu in u 2021!
Right 2 Xinfan HVAC - Presidente (Jiang Linghui), right 1 Xinfan HVAC - Direttore Generale (Wang Linjin)
Recentemente, a Camera di Cummerciu Qinggang in a cità di Yuhuan, inseme cù Zhejiang Xinfan HVAC Intelligent Control Co., Ltd., vicepresidente di a Camera di Cummerciu, anu visitatu i paesi di Fanhai, Yanye è Fanhong. Sò andati in più di 20 famiglie povere è li anu mandatu oliu, risu, latte, grandi sacchetti di rigalu è altri articuli di cunsulazione, chì li anu purtatu un sentimentu caldu versu a Festa di Primavera.
Jiang Linghui, presidente di Xinfan HVAC, è Wang Linjin, direttore generale di Xinfan HVAC, anu avutu una cunversazione curdiale è intima cun elli. Li anu dumandatu in dettagliu nantu à e so cundizioni fisiche, e fonti di redditu è e cundizioni di vita, anu ascultatu e so difficultà, richieste è desideri, li anu dettu di piglià cura di a so salute, li anu incuragiti à affruntà e difficultà cun ottimismu, anu custruitu a so fiducia è u so curaghju in a vita, è li anu mandati à a Festa di Primavera A mo benedizione. Cum'è un eccellente direttore d'impresa, u presidente di Xinfan HVAC persegue sempre u cuncettu di "quantu grande hè l'impresa, quanta grande hè a responsabilità suciale".
Left 1 Xinfan HVAC - Presidente (Jiang Linghui), right 1 Xinfan HVAC - General Manager (Wang Linjin)
«Grazie! Grazie per a vostra preoccupazione per e nostre famiglie bisognose. Mi rallegreraghju è camperaghju una bona vita.» Zia Cai, un vechju poveru, avia lacrime à l'ochji è ùn cessava di ringrazialla. L'omu di 85 anni hà finalmente mostratu un surrisu dopu à un grande accidente familiale.
Ogni annu, à a vigilia di a Festa di Primavera, Jiang Linghui è Wang Linjin andavanu in ogni paese per sprime e so simpatie à e persone in bisognu. "Speremu di mandà u calore di l'impresa à i cori di a ghjente cumuna, affinchì possinu sente veramente u calore, è sperà chì possinu avè un felice annu novu". Wang Linjin hà dettu.
"Attraversu u sviluppu di l'attività di cunduglianze, avemu veramente riscaldatu è aiutatu e famiglie povere, è purtatu u calore di l'imprese à u core di a ghjente. Fighjendu i surrisi nantu à e facce di e persone povere, sentu prufundamente chì a rispunsabilità suciale di l'imprese hè assai impurtante. Continueremu à risponde à a chjama di u partitu è di u guvernu, ci sforzeremu di esse u praticante di a pratica civilizata in a nova era, integreremu attivamente in a situazione generale di l'alleviamentu di a puvertà, è piglieremu l'alleviamentu di a puvertà cum'è un modu impurtante per risponde à a rispunsabilità suciale, furmà l'immagine corporativa è purtà avanti e virtù tradiziunali. Si spera chì i paisani chì anu ricevutu donazioni sta volta averanu un felice annu novu, rinfurzeranu a so fiducia in sbarrazzassi di a puvertà è diventà ricchi, è diventanu ricchi u più prestu pussibule è correranu per una vita benestante. ". Jiang Linghui hà dettu.
Data di publicazione: 22 d'aprile di u 2021