A principiu di lugliuGruppu Sunflyaccoltu un gruppu di invitati speciali in visita, Branch Household Comfortable di Cina, u sgiò Liu Hao è a so delegazione anu visitatu Sunfly Group per a ricerca è u scambiu. U gruppu di u sgiò Liu hà visitatu a nostra sala di campioni da a guida di u presidente di Sunfly Group Mr Jiang Linghui. introduttu in i dettagli di u sviluppu di a nostra cumpagnia, a ricerca di u produttu, u sviluppu di u mercatu in casa è à l'esteru, dumanda di patenti, dumandà un laboratoriu naziunale è cusì.

Presidente di China Comfortable Home Branch

Mr Liu assai lodatu i rializazioni di Sunfly in a ricerca di novu pruduttu è u sviluppu, in u campu diHVACè participà à a formulazione di standardi naziunali pertinenti. Sperava chì Xinfan puderia fà sforzi persistenti per cuntinuà à fà più cuntributi in u campu di HVAC.

Presidente di China Comfortable Home Branch1

Xinfan HVAC hè stata stabilita per 22 anni. Hè una di e prime cumpagnie implicate in l'industria HVAC è u sviluppu di u produttu in Cina. I prudutti sò stati assai amati da i clienti in casa è à l'esteru per u so bonu rendimentu è una qualità eccellente di u produttu.

Presidente di China Comfortable Home Branch2

A nostra cumpagnia hè specializata in a produzzione di a marca "Sunfly".ottone varietà,Manifold in acciaio inox,sistema di mistura d'acqua,valvula di cuntrollu di temperatura,Valvula termostatica,Valvula di radiatore,valvola a sfera, valvola H,valvola di ventilazione di riscaldamentu,valvula di sicurità,valvola,accessori di riscaldamentu, set cumpletu di equipaghji di riscaldamentu di pavimentu.I nostri prudutti sò venduti à i mercati di l'Europa, a Russia, l'Asia Centrale, u Mediu Oriente, l'America è cusì.

Presidente di China Comfortable Home Branch3

Mantene u pulsu di u mercatu è espansione a perspettiva internaziunale, Sunfly hè impegnata à ghjunghje l'obiettivu di l'innuvazione indipendente cù un disignu di prucessu eccellente è una qualità di fabricazione, è hè impegnata à ottene u più altu piacè di l'abitazione umana, a scienza è a tecnulugia è u risparmiu d'energia, è esce da u percorsu di sviluppu differenziatu.

Presidente di China Comfortable Home Branch4

Cù u disignu di u prucessu di punta, una qualità eccellente, una innovazione indipendente è una pianificazione di sviluppu, Sunfly furnisce soluzioni prufessiunali, affidabili, verdi è di risparmiu energeticu per ogni famiglia è prughjettu in u mondu. innuvà è fà scopre, è rializà u più altu piacè di e persone, a scienza è a tecnulugia è a cunservazione di l'energia.


Postu tempu: Jul-09-2021