I nostriGruppu Sunflypruduce assai varietà à i nostri clienti ogni annu, allora cumu mantene a varietà in u riscaldamentu hè assai impurtante, quì sottu hè qualchì suggerimentu.

1.Hot acqua per a prima volta

Quandu vene a stagione di riscaldamentu, u riscaldamentu serà pruvatu prima per vede s'ellu ci hè una fuga d'acqua. Stu passu ùn manca ancu s'è u riscaldamentu hè pruvatu in a prima volta. Quandu l'acqua calda hè furnita, apre a valvula principale di l'acqua. di u manifold di riscaldamentu di u pavimentu per caccià u calore. A temperatura di l'acqua cresce gradualmente è hè injected in u pipeline per circulà. Verificate s'ellu ci hè qualchì anormalità in l'interfaccia di u manifold di riscaldamentu di u pavimentu, è apre gradualmente e valve di ramu di u manifold. .

asdadsad

2. Prima scarpa

A causa di a pressione è di a resistenza à l'acqua in u pipeline di riscaldamentu, hè faciule di generà aria. Per quessa, in a prima operazione di geotermia, hè faciule fà u fenomenu di non-circulazione di l'acqua di furnimentu è di rinviu è a temperatura ineguale. U metudu hè assai simplice: chjude a valvola di ritornu tutale di u riscaldamentu è ogni regulazione di u ciclu di ogni loop, apre una valvola di regulazione in u manifold, è dopu apre a valvula di scarico nantu à Pipa di backwater di u separatore di l'acqua di riscaldamentu di u pavimentu per scaricate l'acqua è l'escaurimentu, è drenà. hè apertu, cusì chì u sistema funziona ufficialmente.

sadasdsadsa

3. Pulizia di u filtru

A maiò parte di a ghjente ùn capisce micca l'impurtanza di a pulizia di u filtru. In circustanze normale, ogni manifold di riscaldamentu di u pavimentu hè dotatu di un filtru. Quandu ci sò troppu impurità in l'acqua, u filtru deve esse pulitu in u tempu, altrimenti u tubu di uscita ùn serà micca. esse caldu.Se a terra ùn hè micca calda, hè generalmente pulita una volta à l'annu.

Quandu si pulisce, chjude tutte e valvole in u manifold di riscaldamentu di u pavimentu, aduprate una chjave regulabile per apre u cappucciu di u filtru in senso antiorario, caccià u filtru per a pulizia, è rimettilu cum'è dopu a pulizia.


Tempu di Postu: Dec-14-2021