In nuvembre di questu annu, u presidente di a nostra cumpagnia hà guidatu alcuni impiegati à visità i mercati di certi paesi è regioni.A nostra cumpagnia crede sempre chì i clienti sò a nostra preziosa ricchezza, è u nostru scopu cummerciale hè di suddisfà i clienti.Solu per capiscenu i clienti è u mercatu pudemu ottene a satisfaczione di i clienti è rispettà a tendenza di u mercatu.
xcxc (1)
Per capiscenu i clienti è u mercatu, u presidente hà decisu d'andà in diverse paesi è regioni personalmente per osservà u mercatu più strettamente, ammaistrà u prugressu di i prughjetti chì utilizanu l'equipaggiu di riscaldamentu in parechji paesi è regioni, capisce e difficultà attuali incontrate in l'acquistu. installà, è cunnosce a prossima tendenza di u mercatu di l'equipaggiu di riscaldamentu in parechji paesi è regioni.Basatu nantu à sta infurmazione, u presidente hà da furmulà novi rotte di travagliu, suluzioni à i prublemi, prugressu è tempu nodes di prughjetti novi prudutti, etc., in modu à furnisce idee currettu è rapidu per a pruduzzione scientifica è u sviluppu efficiente.
Da l'esperienza è a tecnulugia acquistata da l'osservazione di u mercatu, u presidente spessu feedback è discute cù i tecnichi, discutendu a funzione è l'apparenza di a varietà populari in u mercatu, discutendu e parti di u sistema di mistura d'acqua è a so aghjurnamentu, è l'innuvazione di maturità. prudutti cum'è valves radiaturi, valves di cuntrollu di temperatura, accessori radiaturi, etc. sò dinù spessu cuncernatu durante i visiti.
In u prucessu di visità i clienti in diversi paesi è regioni, u presidente attribuisce ancu una grande impurtanza à e visite di i clienti in ideologia.Hè cunsideratu impurtante per preparà bè per a visita.Prima di u viaghju di l'affari, hè familiarizatu cù certi cundizioni di l'impresa, cumpresa a persona incaricata di l'acquistu, u decisore, u mercatu è u statutu di vendita di l'impresa, è u statutu di creditu di l'impresa.

xcxc (2)

A diffarenza trà i clienti è u mercatu face a direzzione è l'angolo di osservazione diffirenti.U presidente è alcuni altri impiegati discute volte a vendita attuale di manifold cù i clienti in a tenda di pipeline di l'ingegneria di u cliente, è qualchì volta anu scambii più approfonditi cù i clienti in ristoranti vicini, cum'è discutendu perchè e specificazioni è e dimensioni di una marca di manifold in . una certa regione sò populari, cumu entre in u mercatu lucale, è chì prudutti deve esse cunsigliatu.
xcxc (3) xcxc (4) xcxc (5)


Tempu di post: 18-Nov-2022