L'onda fredda attraversa l'Europa, hè ora di sceglie SUNFLY HVAC

Affettatu da l'aria fridda da e regioni di l'Atlanticu Nordu è l'Articu versu u sudu, assai parti di l'Europa soffrenu di una larga gamma di forti freti, chì duranu più di una settimana finu à avà, cù neve è fretu in u Regnu Unitu, in Francia, Belgio è altri paesi, è Francia hà patitu l'aprili più fretu in 75 anni.

neve di cità

Hè aprile.

 

Chì sò l'effetti lucali di a vaghja di fretu in Europa ?

 

Perchè ci hè un forte friddu diffusa ?

 

Quantu durà u friddu?

 

Perchè sceglie i prudutti SUNFLY HVAC quandu una valanga di fretu si spazza per l'Europa?

 

一、Quali effetti sò stati subiti in u locu in Europa?

 

Da u 30 di marzu à u 5 d'aprile, sottu a influenza di l'aria fridda forte da u sudu di a regione polare, a temperatura in a maiò parte di l'Europa hè cascata da 4 à 8 ℃ da u punente à u livante, cù una goccia lucale di 12 ℃ o più;a temperatura minima era generalmente più bassa di 0 ℃, trà e quali a temperatura minima in Norvegia, u nordu di Svezia, a Finlandia, a Russia occidentale è u centru di Bielorussia era generalmente più bassa di -8 ℃, cù a temperatura minima in u nordu di a Norvegia, u centru di u nordu di a Finlandia è u nordu. -Russia occidentali righjunghji -20 à -12 ℃.12 ° C;a maiò parte di l'Europa cintrali di u nordu hà avutu una temperatura media di 4 à 8 ° C più bassu di u normale per u listessu periodu, cù nevi o nevischi da ligera à moderata, neve forte o blizzard in i lochi lucali.

 

U friddu hà purtatu à i minimi di -8 à -2 ° C in u Regnu Unitu, Francia, Spagna, Belgio, Germania, Repubblica Ceca, Slovacchia, Austria è a maiò parte di a Svizzera, cù minimi di -20 à -12 ° C à altu. altitudini in Austria è Svizzera;i minimi di ogni ghjornu in u sudu di u Regnu Unitu, in Francia, in Spagna, in Belgio, in u suduvestu di a Germania è in alcune parti di a Svizzera anu battutu u record per u listessu periodu.

 

In più di e temperature rinfrescanti, a piova si vultò in nevicata o nevicata in l'Europa uccidintali è cintrali, l'Europa miridiunali è miridiunali, è l'Europa uccidintali è sittintriunali, cù certi zoni chì anu sperienze nevicate forti à forti.

 

Inoltre, l'Uffiziu Meteorologicu Francese hà dettu chì e temperature più bassu d'aprile da u 1947 sò stati registrati in Francia durante a notte di 3 à 4 ora lucale.Frà elli, -9,3 ℃ in Grand Mourmelon, Marne, -5,6 ℃ in Chateauroux, Andel è -3,2 ℃ in Vannes, Morbihan, tutti battendu u record di temperatura bassa in April per l'ultimi 75 anni.

 

In Auropa ci sò stati ancu e tempeste sparse per via di a forte cunvergenza di i currenti di l'aria calda è fridda.Parti di u Regnu Unitu sò stati colpi da i venti forti.

 

 

二、Perchè ci hè una forte onda di friddu diffusa?

 

Sicondu spiegazioni di l'esperti, stu prucessu di l'onda di friddu diffusa in Europa hè causatu da a cumminazzioni di a prissioni sudu di u vortice polare bassu è a superposizione di u sistema di troughly à punente.

 

三、Quantu durà u friddu?

 

Da l'8 à u 10 d'aprile, u vortice polare ferma in l'Auropa sittintriunali.U vortice serà forte è longu, è e tampiratura restanu bassu in a maiò parte di l'Europa.Intantu, ci sarà neve da ligera à moderata o nevicata in l'Europa sittintriunali è cintrali è l'Europa di l'Est, cù neve pisanti à forti in certi lochi;pluies légères à modérées dans l'Europe occidentale, au sud de l'Europe centrale et au centre-est de l'Europe méridionale.

 

四、Perchè sceglite i prudutti SUNFLY HVAC quandu una valanga di friddu si spazza per l'Europa?

 

(一)Benefici di u riscaldamentu à u pavimentu

 

1 、 Funzione di salute

U riscaldamentu di u pavimentu hè a pratica attuale di a medicina chinesa "piedi caldi è cima fresca", dendu à e persone una bona sensazione di pedi caldi è di testa fresca, un ambiente termale in linea cù i bisogni di dissipazione di u calore di u corpu, migliurà a circulazione di sangue, prumove u metabolismu, inibendu cardiovascular. malatie, in particulare per l'anziani è i zitelli, per i malati di l'artrite prevenzione è trattamentu più efficace.

 

2 、 cunfortu è igienicu

Riscaldamentu di u pavimentu da u calore di a terra, a distribuzione di a temperatura interna da u fondu à a diminuzione graduale, a temperatura di l'ambienti termici interni uniforme, pulita è igienica, evite a cunvezione di l'aria interna causata da a polvera è l'odore volatile.

 

3 、 ecunumia è risparmiu d'energia

U prucessu di riscaldamentu hè principarmenti da u trasferimentu di radiazzioni di calore, a distribuzione di a temperatura interna hè raghjone, a perdita di calore inefficace hè menu;u mediu di calore hè trasportatu à bassa temperatura, a perdita di calore in u prucessu di trasportu hè menu;sottu à u listessu cundizioni cunfortu, a temperatura di u disignu interiore hè 2 à 3 ℃ più bassu di a temperatura di cunvezione tradiziunale di u disignu interiore, u cunsumu di calore pò esse salvatu da circa 15%.

 

4 、 Vasta gamma di fonti di calore

A fonte di calore hè bisognu di una temperatura bassa è pò sfruttà pienamente l'acqua calda residuale, l'acqua geotermica, l'acqua calda di u colector solare, l'acqua di rinviu di l'aria condizionata, l'energia di a terra, i boilers murati, l'energia di l'aria, etc.

 

5 、 Ùn occupa micca a zona di usu, risparmià spaziu

U riscaldamentu tradiziunale di cunvezione, i radiatori è a decorazione di pipa occupanu ognunu una certa quantità di spaziu internu, affettendu a decorazione di l'internu è l'arrangiamentu di u mobili, mentre chì u riscaldamentu di u pavimentu sarà riscaldamentu di bobine intarrate in u pavimentu, ùn affetta micca l'estetica interna, ùn occupa micca u spaziu internu, faciule da decorate è arrangiamentu di mobili.

 

6 、 Bona stabilità termica

A capa di riempimentu hà una grande capacità di almacenamento di calore, è in cundizioni di riscaldamentu intermittenti, a temperatura cambia lentamente per chì a temperatura interna ferma stabile.

 

7 、 Regulamentu megliu

Ogni stanza hà un interruttore di cuntrollu indipendente nantu à u cullettore d'acqua è u manifold, è l'interruttore o l'aghjustamentu di a temperatura di ogni stanza pò esse realizatu per mezu di l'interruttore di cuntrollu di u cullettore d'acqua è u manifold.

 

8、Bassu mantenimentu è costi di gestione, gestione è operazione simplici, sicura è affidabile.

 

(二)Avantaghji di SUNFLY HVAC

 

1. Qualità eccellente

Linea di pruduzzione interna multi automatica,Una divisione chjara di u travagliu,Dotata di alta efficienza è equipaggiu di produzzione precisa

 

2. Marca raffinata

U primu fornitore di manifold HVAC di a Cina, Focus on a ricerca produce vint'anni in l'industria HVAC.

 

3. Servite u mondu cun core è anima

Avemu una squadra d'elite di vendita prufessiunale per furnisce solu suluzione di riscaldamentu persunalizata, cumpleta è umanizzata in cunsultazione pre-vendita.

 

4. L'onore solidu hè cunnisciutu in u mondu sanu

SUNFLY insiste sempre à "guardà à u mercatu cù u spiritu di l'innuvazione è u sviluppu di rivoluzione".

 

(三)Caratteristiche di i prudutti SUNFLY HVAC è i so vantaghji

 

1 、 Aduprate a pompa di calore di a fonte di terra cum'è fonte di calore in l'invernu è fate un usu pienu di l'acqua di terra è di a pompa di calore per u riscaldamentu.Aduprendu u riscaldamentu di l'ospiti di l'acqua sotterranea è di a pompa di calore, attraversu u modulu di equilibriu idraulicu, e diverse esigenze di temperatura è flussu sò distribuite per livellu è pressione, in modu ragiunate è uniforme à ogni pianu è impianti di riscaldamentu di stanza, cum'è dissipatore di calore, porta asciugamani, riscaldamentu di pavimentu, caldu domesticu. acqua, etc.

 

2 、 Temperature è tempu di corsa indipendenti, cuntrollu centralizatu di temperatura è tempu di corsa, cuntrollu centralizatu è gestione efficiente per risponde à diverse esigenze di riscaldamentu.Temperature indipendenti è tempu di corsa, cuntrollu centralizatu, gestione efficiente, risponde à diverse esigenze di riscaldamentu, risolve u prublema di differenza di temperatura è pressione d'acqua insufficiente in ville grandi.

 

3、L'idea generale di u disignu di u sistema cuntene a connotazione tecnica di alta efficienza, precisione, alta sicurezza è stabilità, è l'ultima tecnulugia hè integrata in tutti l'aspetti di u sistema per ottene un usu sicuru, risparmiu d'energia è cunfortu.

 

4 、 L'energia hè più sustinevule, senza carbonu è amichevule à l'ambiente, risparmià 20% energia, è migliurà assai l'efficienza di a gestione di l'energia.Cusì, migliurà u livellu di risparmiu di energia verde è hè una nova stella trà i prudutti di risparmiu di energia verde.


Tempu di Postu: Apr-09-2022